Het Witte Huis heeft dinsdag snoeihard uitgehaald naar webwinkel Amazon. Het concern zou de Amerikaanse invoerheffingen apart willen vermelden naast de prijs van een product. Washington spreekt van “een vijandige en politieke daad”.
You must log in or # to comment.


