Een 3000 jaar oude gouden armband is gestolen uit het Egyptische museum van Oudheden in hoofdstad Caïro. De Egyptische minister van Binnenlandse Zaken beweert dat het topstuk uit de collectie inmiddels ook is omgesmolten.
You must log in or # to comment.


