De Amerikaanse president Donald Trump wil de legerbasis Bagram in Afghanistan terughebben. Amerika verliet de basis in 2021, toen het volledig terugtrok uit Afghanistan. Maar voorlopig lijkt de plek nog in Afghaanse handen te blijven.
You must log in or # to comment.


