Opnieuw hebben de Verenigde Staten vermeende drugsboten gebombardeerd in de Stille Oceaan. Daarbij zijn volgens defensieminister Hegseth gisteren veertien mensen gedood. Eén opvarende overleefde de bombardementen.
Op [beelden die Hegseth naar buiten […]
You must log in or # to comment.


