De Verenigde Staten en Zwitserland sluiten vrijwel zeker een handelsdeal die een einde maakt aan de torenhoge importheffing van 39 procent voor Zwitserland. De Zwitsers gaan onder meer 200 miljard dollar investeren in de VS.
You must log in or # to comment.


