Het was gisteren onrustig in Deventer rondom de wedstrijd tussen Go Ahead Eagles en VfB Stuttgart. De burgemeester van de stad hield drie supportersbussen tegen, tot woede van de Duitse club. Na afloop van het duel greep de Mobiele Eenheid (ME) ook buiten het stadion nog in.
You must log in or # to comment.


