De meteorologische winter is begonnen en nu is het wachten op winterweer. Daar zullen we nog lang op moeten wachten: afgelopen nacht kwam het alleen in het Limburgse Ell tot vorst aan de grond. Vanmiddag gaat het vanuit het westen af en toe (mot)regenen en is het waterkoud.
You must log in or # to comment.


