De meteorologische winter is begonnen en nu is het wachten op winterweer. Daar zullen we nog lang op moeten wachten: afgelopen nacht kwam het alleen in het Limburgse Ell tot vorst aan de grond. Vanmiddag gaat het vanuit het westen af en toe (mot)regenen en is het waterkoud.