De Koninklijke Luchtmacht heeft twee gevechtsvliegtuigen laten opstijgen vanaf de militaire vliegbasis in Volkel.
You must log in or # to comment.
De Koninklijke Luchtmacht heeft twee gevechtsvliegtuigen laten opstijgen vanaf de militaire vliegbasis in Volkel.