Het Openbaar Ministerie gaat een politieagent vervolgen voor dood door schuld. De agent zou een arrestant verkeerde medicijnen hebben gegeven, waardoor de arrestant is overleden. Dat gebeurde begin juni dit jaar in een cellencomplex van het politiebureau in Arnhem.