Limburgers kunnen vanaf vandaag voor het eerst woningschade melden die is ontstaan door het opgraven van steenkool. Het online schadeloket mijnbouw Limburg van I3ML behandelt de eerste meldingen. In Heerlen komt een fysiek loket.
You must log in or # to comment.


