In koude en sneeuwrijke landen kan het wel: treinen laten rijden. In Nederland is het railverkeer al twee dagen een puinhoop, juist doordat hevige sneeuwval zeldzamer is. Naast de storing in de NS-computer is het een kostenverhaal. De staatssecretaris: „We moeten verstandig omgaan met belastinggeld.”
You must log in or # to comment.


/s3/static.nrc.nl/wp-content/uploads/2026/01/06123250/060126ECO_2029098271_.jpg)