Opnieuw heeft Rusland een grote aanval uitgevoerd op het energiesysteem van Oekraïne. Vooral de hoofdstad Kyiv werd zwaar getroffen. De inwoners van bijna 6000 flatgebouwen zitten daar opnieuw zonder verwarming.