Lijkt me duidelijk toch?

Heb zelf een rekening bij de ING, omdat die ooit door mijn opa voor me is geopend. Heb met mijn partner een gedeelde en/of bij rabobank.

  • to55@discuss.tchncs.de
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    3
    ·
    edit-2
    11 months ago

    Er is de subreddit r/qnub, die gemaakt is om kritiek te uiten op Bunq omdat de moderators van r/bunq dat niet toelieten. Ik las veel dat rekeningen geblokkeerd werden en dat er documenten opgestuurd moesten worden om de blokkade op te heffen, maar dat dit moeilijk is.

    Zelf heb ik ervaren hoe verschrikkelijk de klantenservice is. Om ondersteuning te krijgen moet je eerst de knowledge base doorzoeken, dan praten met een slechte chatbot, om een persoon vragen. De persoon die je dan per chatbericht spreekt kan geen Nederlands en neemt zo’n drie dagen de tijd om te beantwoorden. Niet meer dan eens per maand mag je bellen naar de klantenservice, dan is er gewoon heel weinig ruimte voor dingen om mis te gaan. Dit was allemaal ongeveer een jaar geleden, misschien is de situatie inmiddels verbeterd.

    Het komt erop neer dat ik Bunq niet aanraad. Het is ook gewoon duur.