Volkswagen heeft in 2025 een minder goed jaar gedraaid. Dat kwam onder meer door de hoge kosten die het Duitse autobedrijf maakte vanwege de importheffingen van de Amerikaanse president Donald Trump. Volkswagen gaat de komende jaren tienduizenden banen schrappen.