Israël verraste vriend en vijand met de aanval op het Iraanse deel van het South Pars-gasveld vorige week. Bondgenoten reageerden verontwaardigd en de aanval zorgde voor een piek in energieprijzen wereldwijd. Is dat in Israël zelf dan geen probleem?