De consument wordt steeds somberder door de oorlog in het Midden-Oosten. Maar op de beurzen is van een oorlogsstemming niets te merken. Integendeel, de beurzen staan weer op recordhoogtes. Zijn beleggers gek geworden of zijn consumenten veel te somber?