Alle begrip voor bezorgde burgers, maar bij geweld tijdens een demonstratie “trekken we een grens”. Dat zegt minister Van Weel van Justitie en Veiligheid over de onrust bij de anti-azc-protesten in Loosdrecht van deze week.

Woensdagavond raakte een agent gewond bij het protest bij het oude […]

  • Konijn Willem III@feddit.nl
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    2
    ·
    2 months ago

    De taal is altijd anders wanneer het over rechtse partijen gaat. “Bezorgde burgers protesteren”. Jaja. “Nazi’s rellen” klinkt niet zo goed, he? Wanneer het over linkse protesten gaat dan lees je meteen “antifa” zelfs als er geen “antifa” is.