De Verenigde Staten verhogen volgende week de invoertarieven op auto’s en voertuigen uit de Europese Unie naar 25 procent. In juli vorig jaar spraken de VS en de EU af dat een tarief van 15 procent zou gelden voor de import van Europese auto’s.

President Trump voert op zijn socialemediakanaal […]