De Britse premier Starmer zegt verantwoordelijkheid te nemen voor de slechte uitslag van zijn Labour-partij. De sociaaldemocraten stevenen af op een grote nederlaag bij de lokale en regionale verkiezingen die gisteren in Engeland zijn gehouden.
Er is nog maar een klein deel van de stemmen geteld, […]
You must log in or # to comment.


